Du är ju allting

Imorse ringde klockan vid halv åtta trots att jag va ledig.
Kände att de va dags att gå till vårdcentralen åter en gång för att kolla upp va de är för fel på mitt ansikte..
Maria va så söt å följde med mig ❤
Så nu har jag iaf fått en salva jag ska prova med i några veckor och om Inte de hjälper så blir jag skickad till hudläkarn.

Efter det gick iaf jag och Maria hem å tryckte i oss frukost sedan gick hon till jobbet och jag ner i källaren och tvättade. Passade även på att städa lite, så idag har jag varit en liten hemmafru!

Nu väntar jag på min kärlek så ska vi åka å äta mat och kolla bio. Taken 2 blir det och jag har rätt höga förväntningar eftersom ettan är hur bra som helst!

Ha en mysig fredag ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback