Vi är som ett pusselspel som passar med varsin del

Denna helgen har varit hur go som hellst!

I fredags blev det jobb som sagt och de flöt på himla fint med mycket skratt!
Efter det åkte jag och Plate å åt på da lina Och sedan spenderades kvällen på combi med viccan, Jessica och plate där det va liveband. Himla mysigt!!

I lördags blev det jobb sedan hem till Plate återigen för att fixa iordning oss innan vi åkte till Malin. Hade himla trevligt där med underbara människor
innan vi åkte ner till krogen.
Natten avslutade iaf hos min kära pojkvän som jag hade saknat så!

Igår blev det bakismat med mina tjejer och massa gott snack. Dom är fan bäst!
Sedan tillbringade jag resten av dagen med Chrille och på kvällen åkte vi västra götaland runt(nästan) för att kolla
På streetrace, vilket inte riktigt kanske är min grej men va gör det när man har trevligt sällskap?

Idag har de varit film och mys sen vi vakna tills jag skulle till stan å möta mina älskade vänner cicci och agge.
Där blev det middag på jensens och massa tjööt!

Å nu har jag äntligen landat i min EGNA säng och har fått fräschat till mig lite. Dom senaste dagarna har jag verkligen levt i en väska. Men jag börjar bli van...
Haha
Ja detta va min påskhelg det! Hoppas ni haft det lika bra som jag har haft det.

Jag har världens underbaraste människor runt mig och det är jag tacksam för! Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback