the end?

bestämde mig precis att sätta lösen på bloggen.
mest för att jag funderar på att lägga ner den men vill inte ta bort den helt utan vill ha något att blicka tillbaks till, det är ju lite som en dagbok liksom.

sen har jag inte något att skriva längre typ.
dagarna rullar på med jobbet,pojkvännen,familjen,tjejerna och gais liksom.
är inne i en period där jag är som en bergochdalbarna vissa dagar men då är jag glad att jag har just de jag skrev ovanstående i mitt liv.

sen har man ju förlorat en del påvägen med, men de är väl en del i livet?
även om de känns i hjärtat mer än vanligt vissa dagar och det finns tusen saker man vill säga.

och ni som listar ut lösenordet eller som jag väljer att säga det till,gratulerar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback