Lördag

Godmorgon.
Det är lördag och solen skiner.
Jag ställde klockan på halv tio men som alltid när man Inte behöver gå upp tidigt så vaknar man as pigg tidigt som fan ändå.
Igår fyllde ju som sagt Johanna 20år det firades med jobb å sedan finmiddag på östra tull. Slog till med oxfilé å Fyfan va gott det va!
Efter middagen tog jag å Virre bussen hem till hisingen igen å väl hemma hade jag jätte svårt å somna för jag hörde massa konstiga ljud.. Hur ska de gå när jag bor själv sen undrar jag? Kommer få sömnproblem;)
På tal om å bo själv så drömde jag om det. Jag hade äntligen fått en lägenhet i Kungälv å va världens lyckligaste.
Men mindre lycklig när jag vaknade.. Att det ska va så jävla svårt :/ jäjä.

Idag ska jag hoppa in å jobba på våran lediga helg som tur va bara tre timmar men ändå så förstör det hela dagen så man inte kan hitta på ngt annat.
Men man får la ställa upp! Är ju ledig imorgon :D
Ikväll så blir det kalas för Johanna å jag är as taggad!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback