I know life is today ,Tomorrow can't wait

medans jag sitter här med hårfärg i huvudet (var annars?) och emma är på toa och utför nummer två så tänkte jag skriva några ord här.

igår efter jobbet åkte jag snabbt hem och hämta min resväska å tog sedan grön till vackra kungälv.
på busstationen satt elly och emma och vänta på mig så gick vi hem till emma.
väl hemma hos emma började jag göra mig hemma genom att packa upp. fick till och med en egen låda och några galjar för mina kläder :D sen började vi göra våra pizzor,emma gjorde en egen för hon har ju inte samma smaklökar som oss och jag och elly gjorde en. det blev himla gott faktiskt!
efter det fick vi för oss att gå till maxi så vi drog på oss emmas och stefans onepice å gick. tror folk trodde vi va apor så mycket blickar vi fick..
när vi kom hem igen drog elly ganska snabbt för hon skulle hem å kolla bb.
jag och emma låg å jäste i soffan innan vi la oss i sängen å somna ganska snabbt.


apor? nää bara snygga..

idag vakna jag först vid kvart över 6 och var hur pigg som hellst men sen somna jag som tur va om och vakna vi vid halv 10.
då gick vi upp å käka god lyxfrukost som jag så fint kallar det.

vad är det för bullshit att jorden ska gå under idag?
vi lever som vanligt och det är fint väder ute..
tror vi lever ett tag tilll och då har vi ju en anledning att fira det med lite alkohol ikväll eller hur?
plus att det är crusing i kungälv idag med och de blir nog en riktig folkfest även om jag inte är så intresserad av bilar så e ja superduper taggad!

nu ska jag skölja ur färgen och duscha osv.

ha en go lördag för det ska vi ha!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback